Znali smo da Cee\'d GT i Pro_Cee\'d GT, prve sportske Kije u povijesti korejske marke u velikoj svjetskoj ekspanziji, izgledaju odlično, a kako se ponašaju u vožnji isprobali smo na alpskim cestama u okolici Kitzbuhela. Sjedamo u sportska Recaro sjedala koja za vozača i suvozača dolaze serijski, hvatamo tanki kožni volan s crvenim prošivima i decentnom oznakom GT te vrlo brzo pronalazimo idealnu vozačku poziciju. Materijali su na dodir vrlo ugodni, a sportsku notu upotpunjuju aluminijske papučice. Da se radi o sportašu ubrzo nakon kretanja reskim glasanjem potvrđuje 1,6-litreni turbobenzinac sa 204 KS i 265 Nm, a u skladu s tim je i precizan 6-stupanjski mjenjač izuzetno kratkih hodova te izravan upravljač. Iznenađenja ima i na instrumentnoj ploči koja je u potpunosti digitalna, a osim uobičajenih informacija nudi i prikaz iskorištenosti okretnog momenta i turba.
Cee\'d GT dobro se ponaša i u zavojima. Korejci su za GT kruće podesili ovjes i upravljač, iako to nije brutalan sportaš poput Renault Meganea RS ili Opel Astre OPC. Ali, to Korejci nisu ni željeli, pa je Cee\'d GT bliži Golfu GTI i primjeren je svakodnevnoj uporabi. Napravljen je dobar kompromis između udobnosti i dinamične vožnje, a za bolje prianjanje za podlogu brinu Michelin 225/40R18 gume.
Prostranost u unutrašnjosti i kapacitet prtljažnika od 380 litara jednaki su kao kod \"obične\" verzije. Birati se može između trovratnog Pro_Cee\'da GT koji zbog kupeovske karoserije izgleda atraktivnije i praktičnijeg peterovratnog Cee\'da GT. Peterovratna verzija sasvim je pogodna i za obiteljske ljude koji se ne žele odreći sportskog automobila. A performanse GT-a su itekako sportske. Do stotke sprinta za 7,7 s, a najveća brzina je 230 km/h. Službena potrošnja je 7,4 l/100 km, dok smo mi trošili 9,6 litara na testnoj ruti, a pritom ga nismo štedjeli.
Cee\'d GT na tržište stiže na jesen, a cijena još nije poznata.
>> FOTO Korejski Golf oduševljava kvalitetom i bogatom opremom